AirFree

 

 

 

Regulamin Świadczenia Usług Drogą Elektroniczną
przez www.airfree.opus.pl


Postanowienia wstępne
1. Regulamin to niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w
obszarze domeny internetowej www.airfree.opus.pl, który określa warunki
świadczenia Usług Elektronicznych przez Sprzedawcę za pośrednictwem witryny
www.airfree.opus.pl na rzecz Klientów.
2. Klient to podmiot, który zawiera ze Sprzedawcą Umowę o świadczenie usługi, pod
warunkiem posiadania pełnej zdolności do czynności prawnych lub ograniczonej
zdolności do czynności prawnych w przypadkach uregulowanych przepisami prawa
powszechnie obowiązującego albo bycia osobą prawną lub jednostką
organizacyjną.
3. Konsument to Klient, który jest osobą fizyczną i zawiera Umowę niezwiązaną
bezpośrednio z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą lub zawodową.
4. Sprzedawca to OPUS Sp. z o. o., ul. Toruńska 8, 44-122 Gliwice, zarejestrowany w
Krajowym Rejestrze Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod
numerem KRS0000157230, NIP 631-00-14-755 oraz REGON 271971162, będący
usługodawcą, administratorem i właścicielem Sklepu.
5. Sklep to sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę w języku polskim za
pośrednictwem witryny www dostępnej w sieci Internet pod adresem url
www.airfree.opus.pl. Sklep świadczy na rzecz Klientów Usługi Elektroniczne, w tym
Sprzedaż.
6. Usługa Elektroniczna to usługa świadczona przez Sprzedawcę na rzecz Klienta, na
podstawie Umowy zawartej pomiędzy stronami za pośrednictwem Sklepu, w
ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość, bez
jednoczesnej fizycznej obecności stron.
7. Koszyk to funkcjonalność Sklepu, umożliwiająca kompletowanie zamówień
Produktów przez Klienta. Dodanie Produktu do listy Produktów objętych
zamówieniem następuje poprzez użycie przycisku „DODAJ DO KOSZYKA”,
znajdującego się przy Produkcie w obszarze strony internetowej Sklepu.
8. Sprzedaż to świadczona przez Sprzedawcę na rzecz Klienta usługa sprzedaży
Produktów bez jednoczesnej obecności stron (na odległość), poprzez przekaz
danych na indywidualne żądanie Klienta, przesyłana i otrzymywana za pomocą
urządzeń do elektronicznego przetwarzania, włącznie z kompresją cyfrową, i
przechowywaniem danych, która jest w całości nadawana, odbierana lub
transmitowana za pomocą sieci telekomunikacyjnej.
9. Umowa to umowa o świadczenie przez Sprzedawcę na rzecz Klienta Usługi
Elektronicznej.
10. Dane Kontaktowe Sprzedawcy to dane Sprzedawcy, przy użyciu których Klient
może się z nim skontaktować, tj. OPUS Sp. z o. o., ul. Toruńska 8, 44-122 Gliwice,
nr tel: (32) 420-11-11, faks: (32) 231-12-29, e-mail: airfree@opus.pl.
11. Dane Kontaktowe Klienta to dane Klienta, przy użyciu których Sprzedawca może
skontaktować się z Klientem, obejmujące adres, adres poczty elektronicznej i
numer telefonu.
12. Konto Klienta to panel zarządzający zamówieniami Klienta, dostępny w obszarze
Sklepu, pod warunkiem Rejestracji i Logowania.
13. Rejestracja to utworzenie Konta Klienta przez Klienta, przy użyciu formularza
rejestracyjnego Sklepu znajdującego się na jego stronie internetowej.
14. Produkt to rzecz zaprezentowana w obszarze Sklepu przez Sprzedawcę w celu
Sprzedaży.
15. Dostarczenie to doręczenie Produktów Klientowi na wskazane przez niego miejsce
przeznaczenia, za pośrednictwem Przewoźnika.
16. Przewoźnik to będący przewoźnikiem podmiot wykonujący czynności Dostarczania
Produktów we współpracy ze Sprzedawcą.
17. Zewnętrzny System Płatności – to system płatności internetowych, którym
posługuje się Sprzedawca.
18. Dni Robocze to dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo
wolnych od pracy.
§1 Ogólne warunki Umowne
1. Sprzedawca na podstawie art. 8 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o
świadczeniu usług drogą elektroniczną ustanawia Regulamin, który udostępnia pod
adresem url Sklepu, w brzmieniu: www.airfree.opus.pl
2. Sprzedawca świadczy Usługi Elektroniczne zgodnie z Regulaminem.
3. Podane na stronie internetowej Sklepu informacje nie stanowią oferty Sprzedawcy
w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, a jedynie zaproszenie Klientów do
składania ofert zawarcia Umowy Sprzedaży.
4. Świadczenie wszystkich Usług Elektronicznych odbywa się za pośrednictwem
strony internetowej Sklepu przez 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu.
§2 Warunki korzystania i Rejestracja
1. W celu korzystania ze Sklepu konieczne jest dysponowanie przez Klienta
urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet, poprawnie
skonfigurowaną przeglądarką internetową w wersji aktualnej bądź poprzedniej:
Microsoft Internet Explorer, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Safari
lub Opera, a także aktywnym i poprawnie skonfigurowanym kontem poczty
elektronicznej.
2. Korzystanie ze Sklepu następuje poprzez zapoznanie się z jego zawartością.
3. Przed wysłaniem formularza zawierającego „Dane płatności”, „Informacje
dodatkowe”, „ Twoje zamówienie” oraz wybór formy płatności Klient oświadcza, iż:
o wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych podanych
w formularzu rejestracyjnym, w celu realizacji Usług Elektronicznych
przez Sprzedawcę,
o wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych
przez OPUS Sp. z o. o., równocześnie wyraża zgodę na przekazanie
swoich danych osobowych przez OPUS Sp. z o. o. wybranemu
Partnerowi Handlowemu w celu realizacji zamówienia.
o zapoznał się z Regulaminem i akceptuje jego postanowienia.
4. Wysłanie formularza polega na jego wysłaniu do Sprzedawcy za pośrednictwem
Sklepu, przy użyciu właściwej funkcjonalności, znajdującej się w obszarze
formularza koszyka i następuje po naciśnięciu „KUPUJĘ I PŁACĘ”
§3 Świadczenie bezpłatnych Usług Elektronicznych
1. Sprzedawca świadczy na rzecz Klientów następujące bezpłatne Usługi
Elektroniczne:
o udostępnienie formularza kontaktowego,
o udostępnienie formularza zamówień,
2. Umowa o świadczenie usługi udostępnienia formularza kontaktowego zawierana
jest na czas oznaczony w chwili rozpoczęcia korzystania z formularza
kontaktowego i zostaje rozwiązana w chwili skorzystania z niego lub zaniechania
tej czynności przez Klienta. Przedmiotem niniejszej Umowy jest udostępnienie
formularza kontaktowego znajdującego się na stronie internetowej Sklepu, w celu
wysłania wiadomości do Sprzedawcy.
3. Umowa o świadczenie usługi udostępnienia formularza zamówień zawierana jest
na czas oznaczony w chwili rozpoczęcia korzystania z formularza zamówień i
zostaje rozwiązana w chwili złożenia zamówienia lub zaniechania jego złożenia
przez Klienta. Przedmiotem niniejszej Umowy jest udostępnienie formularza
kontaktowego znajdującego się na stronie internetowej Sklepu, w celu wysłania
wiadomości do Sprzedawcy.
4. Umowa o świadczenie bezpłatnej Usługi Elektronicznej może być rozwiązana
przez Klienta lub Sprzedawcę bez podania przyczyny i w każdym czasie, przy
zastosowaniu ujętych w Regulaminie funkcjonalności lub poprzez wiadomość email,
przesłaną pod adres e-mail ujęty w Danych Kontaktowych Sprzedawcy lub
Danych Kontaktowych Klienta.
§4 Zamówienia
1. Zamówienia na Produkty można składać za pośrednictwem strony internetowej
Sklepu przez 7 dni w tygodniu i 24 godziny na dobę, przy użyciu funkcji ‘DODAJ
DO KOSZYKA”. Po skompletowaniu listy zamówień Produktów, w obszarze
Koszyka Klient przechodzi do realizacji zamówienia.
2. Klient podaje:
o informacje rozliczeniowe w celu wystawienia faktury,
o informacje o dostawie, zawierające adres Dostarczenia,
o sposób Dostarczenia Produktów, poprzez wybór właściwej opcji
Dostarczenia,
o sposób płatności, poprzez wybór właściwej opcji płatności.
3. Złożenie zamówienia poprzedza otrzymanie przez Klienta poprzez wyświetlenie w
obszarze Koszyka, informacji o łącznej cenie za zamówienie wraz z podatkami
oraz kosztami pochodnymi, w szczególności kosztami Dostarczenia i płatności.
4. Złożenie zamówienia może nastąpić poprzez użycie pola „KUPUJĘ I PŁACĘ” w
Koszyku i jest równoznaczne ze złożeniem Sprzedawcy przez Klienta oferty
zawarcia Umowy Sprzedaży Produktów ujętych w zamówieniu.
5. Złożone zamówienie może zostać zmienione przez Klienta do momentu otrzymania
informacji o nadaniu przesyłki przez Sprzedawcę.
6. Zmiana zamówienia może obejmować jego anulowanie, anulowanie w części,
rozszerzenie o dodatkowe Produkty, zmianę adresu Dostarczenia.
7. Sprzedawca niezwłocznie poinformuje Klienta o niemożliwości realizacji
zamówienia, w przypadku wystąpienia okoliczności ją powodujących. Udzielenie tej
informacji następuje telefonicznie lub elektronicznie, przy użyciu Danych
Kontaktowych Klienta. Informacja może zawierać następujące sposoby modyfikacji
zamówienia:
o anulowanie w części niemożliwej do zrealizowania, co skutkuje
przeliczeniem wartości zamówienia,
o dokonanie podziału Produktów podlegających Dostarczeniu na
część której Dostarczenie jest możliwe oraz część, której
Dostarczenie nastąpi w późniejszym terminie, co nie skutkuje
przeliczeniem wartości zamówienia,
o anulowanie zamówienia w całości, co skutkuje umorzeniem wartości
zamówienia.
8. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia następuje w drodze przesłania przez
Sprzedawcę wiadomości e-mail pod wskazany w Danych Kontaktowych Klienta
adres elektroniczny. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia jest równoznaczne z
przyjęciem przez Sprzedawcę oferty zawarcia Umowy Sprzedaży, złożonej przez
Klienta.
§5 Sprzedaż
1. Sprzedawca świadczy na rzecz Klientów niebędących Konsumentami usługę
sprzedaży Produktów na odległość, za pośrednictwem Sklepu.
2. Przedmiot Umowy Sprzedaży obejmuje zobowiązanie Sprzedawcy do
przeniesienia na Klienta własności Produktów i wydania ich, oraz zobowiązanie
Klienta do odebrania Produktów i zapłaty Sprzedawcy ceny Produktów.
3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do prowadzenia kampanii promocyjnych,
polegających na obniżeniu ceny Produktu do określonego terminu lub wyczerpania
zapasu Produktów podlegających promocji.
4. Zawierając Umowę Sprzedaży, Sprzedawca zobowiązuje się do Dostarczenia
Klientowi Produktów bez wad.
5. Umowa Sprzedaży zostaje zawarta z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia
Klienta przez Sprzedawcę.
6. Wydanie Produktów następuje niezwłocznie i nie później niż w ciągu 30 Dni
Roboczych.
7. Czas realizacji wydania Produktów może ulec zmianie w przypadku zmiany
zamówienia przez Klienta.
8. Wydanie Produktów odbywa się:
o w przypadku wyboru przez Klienta opcji Dostarczenia, za pośrednictwem
Przewoźnika, pod adres podany przez Klienta,
9. Wydanie Produktów następuje nie wcześniej, niż po uiszczeniu zapłaty przez
Klienta.
10. Sprzedawca potwierdza wydanie Produktów Przewoźnikowi w celu ich
Dostarczenia, pod adres podany przez Klienta w trakcie składania zamówienia,
poprzez przesłanie wiadomości e-mail na adres poczty elektronicznej Klienta.
11. Dostarczona przesyłka powinna zostać zbadana przez Klienta przy obecności
Przewoźnika. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki Klient ma prawo
żądać sporządzenia właściwego protokołu.
§6 Płatności
1. Wartość płatności z tytułu Sprzedaży jest ustalana na podstawie cennika
Produktów, znajdującego się na stronie internetowej Sprzedawcy w chwili
zamówienia Produktu. Ceny podane na stronie internetowej Sklepu przy danym
Produkcie są cenami brutto podanymi w polskich złotych i zawierają wartość
podatku VAT, natomiast nie zawierają kosztów Dostarczenia Produktu i wybranej
formy płatności.
2. Koszty przesyłki do klienta na terenie Polski ponosi sprzedawca.
3. Łączna cena zamówienia, widoczna w obszarze Koszyka przed złożeniem
zamówienia a po wyborze sposobu Dostarczenia Produktów oraz płatności,
obejmuje cenę za zamówione Produkty wraz z należnościami podatkowymi oraz
wszelkimi kosztami pochodnymi, w szczególności kosztami Dostarczenia i
transakcji. Łączna cena zamówienia jest wiążąca dla Sprzedawcy i Klienta.
4. Sklep umożliwia następujące sposoby płatności z tytułu świadczonych Usług
Sprzedaży: PRZELEW BANKOWY – przedpłata, system płatności PAYPAL
5. Płatności za towar można dokonać w sposób wybrany w momencie składania
zamówienia w formularzu zamówienia.
6. Rachunek lub faktura VAT z tytułu Usługi Sprzedaży zostają dołączone do
Produktów podlegających wydaniu lub przesłane wiadomością e-mail pod adres email
Klienta, w zależności od woli Klienta.
7. Klient wyraża zgodę na otrzymywanie faktur w formie elektronicznej.
8. Zwrot płatności przez Sprzedawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w
terminie 14 dni od daty powstania przyczyny, w przypadku:
o odstąpienia od Umowy przez Konsumenta,
o rezygnacji przez Klienta z zamówienia lub części zamówienia
opłaconego przed realizacją,
o uznania przez Sprzedawcę roszczenia objętego zgłoszeniem
reklamacyjnym w całości lub części, na podstawie powszechnie
obowiązujących przepisów.
9. Zwrot płatności następuje przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jaki
został użyty przez Klienta w pierwotnej transakcji, chyba że wyrazi on zgodę na
inne rozwiązanie, które nie wiążę się dla niego z żadnymi kosztami.
10. Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu poniesionych przez Klienta
dodatkowych kosztów Dostarczenia Produktów, jeżeli Klient wybrał sposób
Dostarczenia Produktów inny niż najtańszy zwykły sposób Dostarczenia oferowany
przez Sprzedawcę.
§7 Reklamacje i gwarancje
1. Reklamacje można składać w formie pisemnej, listem tradycyjnym pod adres
wskazany w Danych Kontaktowych Sprzedawcy, przy użyciu formularza, którego
wzór stanowi załącznik do Regulaminu, zamieszczony w obszarze strony
internetowej Sklepu i dostępny do pobrania tutaj.
2. Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji
i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego
rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych. Konsument może
złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR,
dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/.
3. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać opis problemu oraz dane
identyfikacyjne Klienta.
4. Sprzedawca rozpoznaje reklamacje w terminie 14 dni od daty zgłoszenia. W treści
składanej reklamacji zaleca się podanie Danych Kontaktowych Klienta, które
posłużą udzieleniu odpowiedzi na reklamację oraz prowadzeniu korespondencji z
nią związanej.
5. W przypadku gdy reklamacja dotyczy Produktu, w celu rozpatrzenia reklamacji
przez Sprzedawcę, Klient powinien Dostarczyć lub przesłać reklamowany Produkt
na adres Sprzedawcy.
6. Reklamacje można składać z tytułu rękojmi za wady Produktów objętych Umową
Sprzedaży oraz innych Usług Elektronicznych.
7. Jeżeli Produkt ma wadę, Klient może żądać wymiany Produktu na wolny od wad
albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Produkt wadliwy na
wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych
niedogodności dla Klienta.
8. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli
doprowadzenie do zgodności z Umową Produktu wadliwego w sposób wybrany
przez Klienta jest niemożliwy albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem
doprowadzenia do zgodności z Umową wymagałby nadmiernych kosztów.
9. Jeżeli Klient nie jest Konsumentem, Sprzedawca może odmówić wymiany
Produktu na wolny od wad lub usunięcia wady także wtedy, gdy koszty
zadośćuczynienia temu obowiązkowi przewyższają cenę Produktu sprzedanego.
10. Jeżeli Produkt ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo
odstąpieniu od Umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych
niedogodności dla Klienta wymieni Produkt wadliwy na wolny od wad albo wadę
usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Produkt był już wymieniony lub
naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi
wymiany Produktu na wolny od wad lub usunięcia wady. Klient nie może odstąpić
od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
11. Konsument może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady
żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo zamiast wymiany Produktu żądać
usunięcia wady, chyba że doprowadzenie Produktu do zgodności z Umową w
sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych
kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy
ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Produktu wolnego od wad,
rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę
niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia.
12. Obniżona cena, o której stanowi pkt 9 i 10 powyżej, powinna pozostawać w takiej
proporcji do ceny wynikającej z Umowy, w jakiej wartość Produktu z wadą
pozostaje do wartości Produktu bez wady.
13. Konsument posiada możliwość skorzystania z następujących pozasądowych
sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
o złożenie wniosku o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej
Umowy Sprzedaży do stałego polubownego sądu konsumenckiego
działającego przy Inspekcji Handlowej,
o złożenie wniosku o wszczęcie postępowania mediacyjnego w
sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem, a
Sprzedawcą do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej,
o skorzystanie z pomocy powiatowego lub miejskiego rzecznika
konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań
statutowych należy ochrona konsumentów.
14. Produkty mogą być objęte gwarancją producenta lub dystrybutora. W takim
przypadku, Klient jest uprawniony do reklamowania Produktu przy zastosowaniu
uprawnień wynikających z gwarancji, poprzez dokonanie reklamacji do gwaranta.
Złożenie reklamacji do gwaranta może zostać dokonane za pośrednictwem
Sprzedawcy lub bezpośrednio do gwaranta.
15. Klient może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne rzeczy
niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji.
§8 Odstąpienie od Umowy
1. Konsument może bez podawania przyczyny odstąpić w terminie 14 dni od Umowy
świadczenie Usługi Elektronicznej, w tym od Umowy Sprzedaży, z zastrzeżeniem
norm wskazanych w treści pouczenia o odstąpieniu od Umowy, stanowiącego
załącznik do Regulaminu, zamieszczony w obszarze strony internetowej Sklepu
i dostępny do pobrania tutaj.
2. Prawo odstąpienia od Umowy Elektronicznej nie przysługuje Konsumentowi m. in.
w odniesieniu do Umowy Sprzedaży:
o jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą
Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem
świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci
prawo odstąpienia od Umowy,
o Produktu nieprefabrykowanego, wyprodukowanego według
specyfikacji Konsumenta lub służącego zaspokojeniu jego
zindywidualizowanych potrzeb,
o Produktów, które po Dostarczeniu, ze względu na swój charakter,
zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
3. Konsument może odstąpić od Umowy Sprzedaży, składając Sprzedawcy
oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Oświadczenie można złożyć na
formularzu, którego wzór stanowi załącznik do Regulaminu, zamieszczony w
obszarze strony internetowej Sklepu i dostępny do pobrania tutaj.
4. W przypadku otrzymania drogą elektroniczną oświadczenia o odstąpieniu przez
Konsumenta od Umowy Sprzedaży, Sprzedawca niezwłocznie prześle Klientowi
potwierdzenie jego otrzymania.
5. Niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym
Konsument odstąpił od Umowy Sprzedaży, ma on obowiązek zwrócić Produkt
Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę. Do
zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. Niniejszy
przepis nie znajduje zastosowania w przypadku, gdy Sprzedawca zaproponował,
że sam odbierze Produkt.
6. Sprzedawca zobowiązuje się do odebrania Produktu na swój koszt, gdy ze
względu na jego charakter nie można odesłać Produktu w zwykły sposób pocztą,
a jednocześnie Produkt został Dostarczony Konsumentowi do miejsca, w którym
zamieszkiwał w chwili zawarcia Umowy Sprzedaży.
7. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące
wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do
stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
8. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży, uważa się ją za niezawartą. Jeżeli
Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży zanim
Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.
9. Informacje dotyczące korzystania z prawa odstąpienia od Umowy znajdują się w
pouczeniu o odstąpieniu od Umowy, stanowiącym załącznik do Regulaminu,
zamieszczony w obszarze strony internetowej Sklepu i dostępny do pobrania tutaj.
§9 Postanowienia uzupełniające
1. Wszelkie znaki towarowe, elementy graficzne i zdjęcia zamieszczone na stronie
internetowej Sklepu w celu prezentacji Produktów są przedmiotem praw autorskich
ich właścicieli.
2. Domena internetowa sklepu, jego logotypy, zdjęcia, nazwa i Regulamin stanowią
własność prawa autorskiego i przedmiot ochrony prawnej.
3. Klient przyjmuje do wiadomości, iż zabronione jest dostarczanie przez Klienta
treści bezprawnych.
4. Sprzedawca zobowiązuje się do dokładania należytych starań celem umożliwienia
prawidłowego funkcjonowania Sklepu oraz do udzielania pomocy w rozwiązywaniu
problemów technicznych, związanych z jego działaniem.
5. Sprzedawca zobowiązuje się do prowadzania działań zmierzających do ochrony
danych znajdujących się w Koncie Klienta przed nieuprawnionym dostępem i
użyciem. Klient ponosi odpowiedzialność za następstwa ujawnienia swojego loginu
lub hasła osobom trzecim.
6. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za:
o przerwy w prawidłowym funkcjonowaniu Sklepu oraz nienależyte wykonywanie
Usług Elektronicznych, spowodowane siłą wyższą,
o przerwy w prawidłowym funkcjonowaniu Sklepu oraz nienależyte
wykonywanie Usług Elektronicznych na rzecz Klientów niebędących
Konsumentami, spowodowane czynnościami technicznymi lub
przyczyną leżącą po stronie podmiotów za pomocą których Sklep
świadczy Usługi Elektroniczne,
o korzyści utracone przez Klienta niebędącego Konsumentem,
o następstwa wykorzystania danych dostępowych do Konta Klienta
przez osoby trzecie w przypadku, gdy weszły one w ich posiadanie w
następstwie naruszenia postanowień Regulaminu przez Klienta,
o szkody spowodowane naruszeniem przez Klienta postanowień
Regulaminu.
§10 Postanowienia końcowe
1. Sprzedawca może zbierać informacje, celem przechowywania ich lokalnie na
urządzeniu Klienta, korzystając z mechanizmu pamięci przeglądarki przy użyciu
plików „cookies”.
2. Dane osobowe użytkowników Sklepu przetwarzane są na podstawie zgody osób,
których dotyczą lub gdy jest to konieczne do realizacji Umowy, gdy osoba której
dane dotyczą jest jej stroną lub gdy jest to niezbędne do podjęcia działań przed
zawarciem Umowy na żądanie osoby, której dane dotyczą.
3. Dane osobowe są zbierane w celu świadczenia usług przez Sklep. Osobom,
których dane zostały przez Sklep zebrane, przysługuje prawo dostępu do treści
swoich danych, poprawiania ich oraz wniesienia pisemnego umotywowanego
żądania zaprzestania ich przetwarzania, a także sprzeciwu wobec tego.
4. Zasady przetwarzania danych osobowych, polityki prywatności oraz polityki plików
„cookies” uregulowane zostały w dokumencie „Polityka prywatności oraz polityka
plików cookies”, stanowiącym załącznik do Regulaminu, zamieszczony w obszarze
strony internetowej Sklepu i dostępny do pobrania tutaj.
5. Zawierając Umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej, Klient dobrowolnie
upoważnia Sprzedawcę do kierowania na Dane Kontaktowe Klienta informacji
związanych z Umowami oraz ich wykonaniem, a także informacji handlowych w
przypadku wyrażenia na to odrębnej zgody.
6. Klient niebędący Konsumentem jest zobowiązany do informowania Sprzedawcy o
zmianach Danych Kontaktowych Klienta, pod rygorem skuteczności ich
zastosowania przy doręczeniach.
7. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do prowadzenia prac konserwacyjnych
systemu teleinformatycznego Sklepu, usunięcia z ważnych przyczyn całej
zawartości Sklepu oraz zaprzestania świadczenia Usług Elektronicznych oraz
zamieszczania w Sklepie treści reklamowych.
8. Zmiana Regulaminu następuje poprzez publikację jego nowej treści na stronie
internetowej Sklepu.
9. W kwestiach nieuregulowanych Regulaminem zastosowanie mają przepisy
polskiego prawa powszechnie obowiązującego.
10. Regulamin wchodzi w życie z dniem opublikowania na stronie internetowej Sklepu.
Obsługę prawną i windykacyjną spółki OPUS, świadczy kancelaria adwokacka JPM Adwokaci
Janson Pulda Meller Sp. p. z Gliwic, ul. Dolnych Wałów 7, www.jpm-adwokaci.pl.